Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Jennica - 10 augusti 2014 09:59

Jag såg precis på mitt schema för nästa vecka och de visade att ja säger 5 av 7 dagar, en dag är ja ledig och den dagen så jobbar ja till kvart över 6. Precis lagom för att tjejernas ska gå o lägga. Detta suger ju!!

Av Jennica - 10 augusti 2014 09:42

Redan uppe? Va hände där? Har legat o vridit o vänt på mig ett tag och trodde att klockan va jättemycket. Visade sig att Klockan va kvart över 9.
Sorry för att ja varit skit kass med uppdateringarna. I fredags jobbade ja till kvart över 9, åkte hem o gjorde iordning mig och sedan hoppade ja på cykeln o cyklade till Emma för o ha lite tjejkväll med henne, Sarah, Sandie och lite senare kom Sandra. Satt o spelade spel o drack lite. Detta resulterade i att ja va helt slut hela dan igår. Låg bara på soffan hela dagen och kollade på SoA, vilade några gånger däremellan också. Fan va gammal har börjat bli. Haha
När mannen har vaknat idag så ska vi åka till sköndevadsmarknad me Bävern o bara mysa. Imorgon blir de jobb och dessutom kommer tjejerna hem. Synd bara att ja stänger och kommer inte få träffa dem alls. Men hoppas på en underbar vecka annars :)

Nu tar ja o kollar lite serier och vänta på att mannen i mitt liv ska vakna :)

Ovido - Quiz & Flashcards