Alla inlägg under oktober 2015

Av Jennica - 9 oktober 2015 23:58

Ja älskar att lyssna på dina tunga, djupa andetag där du ligger i din säng. Allt blir så mycket verkligare då och ja vet att allt är bra med dig. Rädslan att något ska hända dig är enorm och de börjar med att du ska sluta andas. Så länge ja hör hur du andas så fylls mitt hjärta med glädje. Trodde aldrig att de skulle gå o känna såhär mycket kärlek till någon annan levande varelse.
Min son är mitt allt och lite till! Mamma kommer alltid älska dig oavsett vad som händer, Leon!

Av Jennica - 4 oktober 2015 18:44

Med gudfar

Med gudmor

Av Jennica - 4 oktober 2015 18:35

Åh, tror aldrig de kommer att gå att beskriva känslan över att ha blivit mamma. Att känna gränslös och o villkorlig kärlek till någon på detta detta är underbar. Min förlossning blev lite panikartad så han puls sjönk till ner kritiskt och sugklocka kom fram. Dock fastnade den inge bra så blev klippt på båda sidorna (ca 3 cm på varje sida) och när man väl tänker tillbaka på de så hade ja aldrig velat göra om de igen men samtidigt så skulle ja göra de 1000 gånger till om ja behövt. Han repade sig väldigt bra från de att varken ha andats själv, ingen färg, ingen rörlighet och missade hjärtljud så mår min krigare bra nu. Lugn och harmonisk är han också. Från de att vi kom hem i fredags så har han nog sammanlagt inte skrikit i ens en timma. Sover redan hela nätterna och äter jättebra.
Åh, ibland vill ja bara gråta av lycka!
Även om F har barn sedan innan som inte är mina egna så hade min familj inte kunnat vara så fulländad som den är nu om dem inte funnits med i bilden. Ja har mina 2 flickor som ja älskar minst lika mycket som mina 2 pojkar. Det är klart att det är en lite annorlunda kärlek men kärlek av högsta grad är de i alla fall på båda hållen.
Nu har vi inte haft tjejerna hemma sedan vi fick hem Leon men att se sin son ligga i sin fars famn och stornjuta ger mitt ett inte lugn. Att de tjejerna gosa med sin lillebror gör mig överlycklig. Det är inte mycket i denna värld som hade kunnat vara bättre. Möjligtvis att ja inte hade haft mina stygn som skaver lite till o från så känner ja mig som världens lyckligaste människa!

Ovido - Quiz & Flashcards