Direktlänk till inlägg 12 maj 2016

R.I.P

Av Jennica - 12 maj 2016 09:05

Nu har nog min mobil gått vidare till mobilhimeln ;( De började med att den krånglade med laddningen och dum som man va tänkte man ju inte mer på det.. Mitt i flytten & allt.. SKulle lägga över mina bilder men det är nog tyvärr försent.. Alla mina bilder!! Har hur många som helt som ja hade velat ha.. Mest på Leon. Ja vet att Fredrik också har massa bilder på honom men det är ju inte mina bilder.. Blir så satans jävla ledsen och varenda gång ja tänker på det så börjar ja nästan gråta.. Alla mina bilder på min bebis.. 


Men nu har vi i alla fall börjat komma iordning här hemma. Trivs så galet bra! Nu är det bara att spara och samla så att vi kan skaffa oss ett eget hus. Ett hus som bara är vårat!


Såå, va händer idag då? Jo, ska snart göra mig klar för att åka & lämna Leon med pappa och sedan blir det jobb.. Men några småsaker här hemma först att göra. Bädda sängen, se om man kan hoppa in i duschen och klä på sig. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Jennica - 7 augusti 2016 20:53

Kod för att importera min blogg till Nouw: 4370739114

Av Jennica - 4 augusti 2016 22:27

Karln min trodde att han hade sträckt en muskel på jobbet i måndags när han skulle fixa en spegel från hjullastaren men de visade sig att de va en sträckning i ett revben. Visste inte ens att man kunde få de faktiskt. Så idag har han varit hos en kir...

Av Jennica - 21 juli 2016 23:30

Hur länge tror ni man orka spela att man är en familj? Ja vet att många inte vågar säga o stå för hur man har de i ens familj. Alla mörka hemligheter och shit som kan avslöja ens familj och visa att man inte är så perfekt som man borde. Men karl är g...

Av Jennica - 14 juli 2016 23:39

Asså, min ork är som bortblåst.. Att varende jävla kväll hålla på o bråka med den stora.. 2 kvällar i rad nu och ja orkar verkligen inte mer. Det har varit så mycket och så stora bråk. Igår flyttade ja ut henne från sitt rum. Hade först sagt att de i...

Av Jennica - 5 juli 2016 23:10

Känns inte som att de faktikt är tisdag idag. Karln har semester och ja, ja är ju mammaledig så ja hade inte jobbat ändå. Igår satt ja & mannen uppe o bara prata om allt mellan himmel & jord till nästan klockan 2 på natten. De va så mycket och vi beh...

Ovido - Quiz & Flashcards