Alla inlägg den 12 maj 2016

Av Jennica - 12 maj 2016 21:33

Ibland, eller aa, väldigt många gånger så har livet skapat en berg-o-dal bana åt dig. Du kan inte hur mycket du än vill gå av den, så går det inte.. Mitt liv är nog kanats av den värsta har de känts som många gånger. Känns ibland som att man alltid behöver ha något o klaga över. Är de inte karln, så är de ungarna, är de inte ungarna så har de me människor i allmänhet o göra. 

Ja blir så trött. De på riktigt tröttar ut mig med alla dessa bråk, tjafs o tjat. 


Ja har bestämt mig! Ja ska bli en mer positiv människa. Till allt.. Men bara för att ja tänkt o bli de så kommer inte de betyda att ja kommer ta vilken skit som helst. Karln får fortfarande inte sova hos andra tjejer, kommer fortfarande inte tolerera en kaxig attityd från L eller att E fortfarande inte lyssnar efter att man sagt till henne 4 gånger. 

Men ja ska ändra mitt synsätt på väldigt mycket. 

Av Jennica - 12 maj 2016 09:05

Nu har nog min mobil gått vidare till mobilhimeln ;( De började med att den krånglade med laddningen och dum som man va tänkte man ju inte mer på det.. Mitt i flytten & allt.. SKulle lägga över mina bilder men det är nog tyvärr försent.. Alla mina bilder!! Har hur många som helt som ja hade velat ha.. Mest på Leon. Ja vet att Fredrik också har massa bilder på honom men det är ju inte mina bilder.. Blir så satans jävla ledsen och varenda gång ja tänker på det så börjar ja nästan gråta.. Alla mina bilder på min bebis.. 


Men nu har vi i alla fall börjat komma iordning här hemma. Trivs så galet bra! Nu är det bara att spara och samla så att vi kan skaffa oss ett eget hus. Ett hus som bara är vårat!


Såå, va händer idag då? Jo, ska snart göra mig klar för att åka & lämna Leon med pappa och sedan blir det jobb.. Men några småsaker här hemma först att göra. Bädda sängen, se om man kan hoppa in i duschen och klä på sig. 


Ovido - Quiz & Flashcards