Alla inlägg under augusti 2015

Av Jennica - 29 augusti 2015 00:12

Kankse finns det en gnutta i mig också.. Kankse ligger det där inne o pyr. Ja vet inte vad ja tycker om personen i fråga, har en konstig känsla. Inte för h*n men för sakerna. Tror inte något allvarligt, men det känns konstigt.. 

Av Jennica - 19 augusti 2015 21:10

Nu tror ja min telefon har gett upp. Och det suger dase.. Den är helt svart och fungerar inte alls. Eller jo, den funkar i den mån att man kan svara (med förutsättningar att du vet var svarsknappen finns utan att se något). Man kan se klockan och om det händer något på framsidan men inte så att man kan gå in på telefonen. Den går att låsa upp (ibland) och man kan ta foto (då ja har en snabbknapp för att komma direkt in på kameran utan att låsa upp den och åter igen, förutsättningen är att man vet var man trycker för att kortet ska tas). Sedan har den ju låtit lite skumt innan. Frågan är bara om alla mina bilder kommer att försvinna nu när ja imorgon måste ta mig upp till elgiganten för att lämna in den. Vill verkligen inte det. Massa gravidbilder, barnbild och smått o gott. :(

Fick i alla fall låna mammas telefon. Hon va smart att köpa en ny telefon som hon inte ens använt. Jippi för min dock då ja har tid hos barnmorskan imorgon och behöver ha klocka som väcker mig.

Av Jennica - 13 augusti 2015 21:46

Nu vet jag att det va ett tag sedan jag skrev. IGEN!! Just nu är det väldigt mycket känslor som dyker upp hela tiden. Är nästan konstant rädd för hur det kommer bli inför en förlossning. Vet inte riktigt hur jag ska tackla allt. Hur kommer det kännas när det är dags? Hur kommer ja veta när de är dags och en massa andra konstiga känslor och tankar.. Fy, ja vet att ja måste sluta tänka en massa men ja vet inte hur. Ja är rädd, och ibland undrar ja om det finns någon annan som känner likadant. Jag är inte rädd för en förlossningen, bara inför den. Ja vill träffa min bebis men ja vill samtidigt veta hur det allt kommer att vara, bli o kännas... Hjälp!!

Ovido - Quiz & Flashcards