Direktlänk till inlägg 13 januari 2016

Ordet "förstår"

Av Jennica - 13 januari 2016 02:39

Order förstår är för mig ett ord man säger om man faktiskt har tagit in vad en annan person säger.. Ja förstår att du inte vill att ja ska vara borta hela nätterna, ja förstår om du vill att vi gör något ihop, ja försår att du känner så.. Jag FÖRSTÅR!! Säg inte bara det ordet och sedan aggera som om det är luft. Ja har legat hemma och väntat på dig för att du ska komma hem men likförbannat sitter du där och tittar på film.. Du säger att du förstår för att komma ifrån och för att du tycker det känns bättre för dig.. Men när du säger orden "jag förstår" och sedan aggerar helt tvärtom så tror ja inte du förstår, du säger det för att det är lättast.

 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

13 januari 2016 04:49


Hej på dig Jennica och bra Inlägg du gjort verkligen !!!

Håller med dig jag blir regält trött på folk som säger så när dom inte alls förstår för dom har ju inte gått i ens skor å levt i det Helvete som man levt i liksom !!!

Många som säger så åt saker du säger lr ??!! :-( hmm...

För mig så sa en kille " Jag förstår " för några timmar sen när jag skrev om hur jag har det typ och då ifrågasatte jag det faktiskt och då sa han nåt om att han kan känna Empati med mig ??!!!... och det var ju fint sagt på ett sätt men det är bara bullshit tyvärr för att fjäska in sig !!! :-( hmm...

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

Jennica

13 januari 2016 10:16

Det är ju tyvärr så och ja är trött på att folk säger det hela tiden.2 Vissa saker är bättre att säga "ja kan tänka mg de" men säg inte alltid "jag förstår" för de gör inte dem flesta tyvärr

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Jennica - 7 augusti 2016 20:53

Kod för att importera min blogg till Nouw: 4370739114

Av Jennica - 4 augusti 2016 22:27

Karln min trodde att han hade sträckt en muskel på jobbet i måndags när han skulle fixa en spegel från hjullastaren men de visade sig att de va en sträckning i ett revben. Visste inte ens att man kunde få de faktiskt. Så idag har han varit hos en kir...

Av Jennica - 21 juli 2016 23:30

Hur länge tror ni man orka spela att man är en familj? Ja vet att många inte vågar säga o stå för hur man har de i ens familj. Alla mörka hemligheter och shit som kan avslöja ens familj och visa att man inte är så perfekt som man borde. Men karl är g...

Av Jennica - 14 juli 2016 23:39

Asså, min ork är som bortblåst.. Att varende jävla kväll hålla på o bråka med den stora.. 2 kvällar i rad nu och ja orkar verkligen inte mer. Det har varit så mycket och så stora bråk. Igår flyttade ja ut henne från sitt rum. Hade först sagt att de i...

Av Jennica - 5 juli 2016 23:10

Känns inte som att de faktikt är tisdag idag. Karln har semester och ja, ja är ju mammaledig så ja hade inte jobbat ändå. Igår satt ja & mannen uppe o bara prata om allt mellan himmel & jord till nästan klockan 2 på natten. De va så mycket och vi beh...

Ovido - Quiz & Flashcards