Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Jennica - 11 januari 2016 22:41

Slutet är nära nu..

Av Jennica - 11 januari 2016 21:30

Ja är så jävla trött på alla dessa förbannade lögnerna!! 

Du, och du vet exakt vem du är, kan köra upp dina jävla lögner i röver på dig själv och åka iväg med dem någonstans. Aldrig har ja varit så trött på lögner. Har alltid trott på varenda ord någon har sagt förut och nu tvivlar ja till o med på mina kompisar.. mina bästa kompisar och det är tack vare dig! Ja kommer aldrig berätta om saker för någon längre, för ja litar inte på att dem stannar vid den munnen eller örat eller va fan man säger.. Ja har alltid haft jävligt lätt att lita på folk och så träffar ja dig och du raserar det för mig! Du har gjort mig till misstänkasamma jävla satmanaran ja har blivit!

Av Jennica - 11 januari 2016 00:34

Tiden och klockan spelar emot mig. Det spelar ingen som helst roll när jag går och lägger mig. Jag har vissa kvällar denna veckan hoppas i sängen redan halv 8 men lik förbannat blir den där tickande jävla saken över 12, varenda gång. Idag va hon halv 10 och nu, nu ligger ja fortfarande här vaken. Det spelar ingen roll att ja faktiskt bara sov i si sådär cirka 5 timmar och sedan jobbat på det. Är detta något man borde söka hjälp för? *Sömnsvårighet-delux*

Ovido - Quiz & Flashcards