Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Jennica - 9 januari 2016 22:18

Ja är en person som tänker väldigt mycket.. Mest av allt gör ja de när ja inte vill.. Jobbet är en jättebra plats för mig att låta bli. Ja slipper tänka på allt annat än jobbet men hemma.. När ja tänker att ja skriva av mig lite så sitter ja fast.. Ja tänker att ja ska sätta mig och bli av med lite tankar genom o skriva ner dem men då finns dem inte där. Alla tankarna är borta, puts väck, hur kommer det sig?

Av Jennica - 9 januari 2016 21:58

... på 2 veckor har ja fått sova och det ska bli så skönt att snart få göra det igen. Anledningen är att den mista tösen håller på att bli blöjfri på natten så vi tar upp henne på natten så att hon får kissa. Ja vet att det är för en bra sak men när karl inte är hemma på nättarna utan kommer hem mellan 1 o 3 så blir det ganska jobbigt då hon ska upp minst 2 gånger innan han kommer hem. Men nu, nu är det sista natten sedan åker tjejerna till sin mamma. Det är klart att man saknar dem när dem är där men man saknar inte att inte få sova en hel natt.. Det ska bli så otroligt skönt.. Sedan har vi ju lilleman också, han är helt underbar men med tänder som håller på att komma upp så finns där även denna underbara förkylningen.. Stackars lilla hjärtat, rostlig, snörvlig och hostig.. Som tur är så sover han väldigt bra och äter bra när man väcker honom för mat.. 

Får så ont i mitt mammahjärta! Tycker det är så jobbigt när han är förkyld.


På torsdag så är de dags för mitt första besök hos psykolgen.. Ganska nervös faktiskt, men det ska säkert att gå bra. Ja vet at ja helt underbara människor runt omkring mig som stöttar mig i alla lägen. 


Åhh, så tråkigt!! Varenda kväll när ja går o lägger mig så kollar på minst ett avsnitt av Grey´s Anatomy. Just nu är ja på säsong 5 avsnitt 22.. kollade som vanligt igår men orkade inte kolla klart på hela avsnittet så ja tänkte att ja skulle fortsätta kolla idag. Kollar via Dreamfilm och den sidan är lite konstiga ibland så just nu kan ja spola. Hade 17 minuter kvar, vilket betyder att ja sett ca en halvtimme. Och eftersom ja inte kan spola så de avsnittet på i bakgrunden bara för att ja ska komma ikapp där ja va igår.. Trist bara att man inte kan spola så att man kommer dit där man är.. Suger hårt!!



Ovido - Quiz & Flashcards