Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Jennica - 16 maj 2015 22:19

Ja älskar att ligga i soffan och känna sparkarna. Helt underbara känslor!

Av Jennica - 16 maj 2015 13:34

Jahopp, då va man hemma själv igen. Denna gången är det inte för att mannen är i garaget eller på jobbet. Denna gången är det för att barnen är hos sin mamma och min karl är på väg till Danmark där de är party. När han o vänner drog så gick ja upp till lägenheten och hämtade min väska och gick till bilen. Åkte till leksaksaffären då det är 3 års kalas imorgon så det va dags att införhandla lite presenter. Tänkte att ja skulle åka hem men tog en sväng till Eurostop istället. Tänkte att ja skulle se på ett par skor och kom på att Ebbas sandaler som hon älskar är för små så fick bli ett par till henne och 2 par till mig. Älskar skor, men vem gör inte det :)

Så nu ligger ja i soffan och funderar på vad ja ska göra. Har tankarna på om ja ska äta något. De vill säga lite ravioli och sedan vet ja inte, IGEN. Kanske skulle ta och bege mig iväg igen för lite handling. Funderar faktiskt på om ja skulle grilla lite i så fall. Typ grillat o sallad.. Men får se va ja ska göra. Det är tråkigt att göra det själv, kanske blir att fråga om någon vill komma över men samtidigt så vet ja inte. Allt återstå att se.


Idag har jag en jättelivlig bebis. Han/hon va de när ja skulle lägga mig igår, va de imorse och är de nu. Det är så jävla mysigt. Skulle inte byta bort det mot något. Älskar att känna den lillas sparkar och rörelser.

Av Jennica - 16 maj 2015 00:12

Då va man nästan precis hemkommen från bästa Sarah där bland andra även Sandie, Sandie, Bella, Kim och några andra befann sig. Först va de bara vi tjejer som satt o mös, snackade o skrattade. Sedan kom Kim och efter det kom deras systerdotter med vänner. Bebisen fick supermycket uppmärksamhet av sina mostrar <3

Nu ligger ja i soffan med datorn i knät, täcket över mig och chokladen o ett cola brevid och tänte att ja skulle slänga på de sista utkomna avsnittet av Games of Thrones och vänta på att bebisens pappa ska komma hem. Sedan drar han ju iväg igen imorgon middag typ så får väl se va som väntar mig under morgondagen då ja är ledig och han är i Danmark.

Ovido - Quiz & Flashcards