Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Jennica - 3 maj 2015 21:20

Just nu avnjuter ja ett härligt fotbad. Mannen är iväg en sväng och tjejen ligger i sängen. Nea somnade för ett tag sedan men lilla Ebba har lite svårt att sova men de sker nog snart tror ja. Sitter även och kollar på en film till detta och dricker lite saft. Mysigt.
Ja fick ju för övrigt aldrig grilla igår men de blev de äntligen idag. Supergott och efterlängtat va de! Imorgon är det jobb som vanligt så det blir inte att vara uppe så jättelänge till.

Av Jennica - 3 maj 2015 13:03

Idag skulle min älskade mommo blivit 74 år. Hon va världens bästa mommo. Kom alltid med massa kloka saker och va alltid så snäll. Gick upp strax innan 10 och fick en sån känsla att ja måste åka till hennes grav. (Egentligen så har hon ingen, men de har min moff så nu är det även min mommos.) Sagt o gjort, ja satte mig i bilen och börja köra. Ringde mamma på vägen och frågade om hon fick följa med och de va ju klart att hon fick det. Åkte och skulle köpa lite blommor och annat smått o gott. Det blev 3 blommor som vi planterade, en bukett med rosor och en skylt där det stod "min ängl" och det va dagens sanna ord. Hon är verkligen mig ängel i himeln. Ja vet att ja inte alltid ser henne men hon skydda både mig, min bebis och hela min familj och det vet jag. Det är helt underbart! Kommer alltid sakna henne och idag har tårarna bränt bakom mina ögonlock. Dem har inte kommit ännu men ja har känt dem. Kommer aldrig glömma den dagen då ja såg dig sist. Även om det inte va så rolig syn så kommer ja aldrig glömma 2 januari 2013. Kommer inte heller glömma när du tog ditt sista andetag och ja satt brevid dig. Men främst kommer ja aldrig glömma hur du alltid fanns där för mig, hur du alltid ställde upp och alla sakerna ja gjort med mig!! Du är en del av mig även om du är på en annan plats idag än då.



Ovido - Quiz & Flashcards