Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Jennica - 9 februari 2015 09:14

Efter att min chef ville ha tag på mig klockan 7 så istället för att sova lite till så gick ja faktiskt upp. Det händer ju kanske inte så jätteofta att ja går upp halv 8 fast att ja inte behöver det. Men faktum är faktiskt att det är ganska skönt. Även om ja inte fått gjort så jättemycket så ja pigg. Och klockan är kvart över 9. Kanske kan ha lite med att ja typ går och lägger mig klockan 9 på kvällarna numera. Började faktiskt förra söndagen. Dock rubbades denna rutingen lite i tordags då ja inte slutade jobba förrens kvart över 9. Och att vi va iväg i lördags och då gick ja o la mig vid 11. Men i lördags va det tillbaka igen. Så en lördag kväll så gick ja o la mig klockan 9 igen. Det är underbart. Nu ska ja hoppa in en sväng i duschen och sedan blir det att åka till jobbet. 

Ovido - Quiz & Flashcards