Alla inlägg under september 2014

Av Jennica - 3 september 2014 18:43

Draroch käkar nu

Av Jennica - 3 september 2014 17:44

Idag blir det att gå ut och äta och "tacka" av chefen som nyss slutat. Det blir ett besökt på Verona. Tror ja ska sikta in mig på planksteken om inget annat låter mer lockade. Förr hade dem den godaste planksteken jag någonsin ätit men sedan åkte jag till Turket och den plankan där, wow, inget slår den. Ja ska skulle lätt kunna åka till Turkiet igen bara för att äta den! Mums! 

Jaha, va mer då? Ja kan ju dela med mig av mina och mina kollegors tankar angående detta med att gå ut och äta med honom. Han har inte alltid varit den bästa, finns snarare ingen alltid varit snäll mot. Eller jo, hans favorit men det är favorisering ganska tydligt så det är inte ens roligt. Men ja, ja och han har haft våra tvister. Vi har tjafsat, hade olika funderingar och väääääldigt olika tankar angående ganska många saker. Han är en sån person som är ganska annorlunda som chef och privat. Privat? En helgo snubbe som man faktiskt kan prata med. Som chef? En person som bara letar efter makt. Det va de som va hans största fel. Makten tog över. Sa du något så fick du skit för det då hans åsikt va den enda som gällde och va rätt. Får se om det blir något bättre nu med den ny. Återstå att se.  

 

Nä, nu har ja inte tid at sitta här längr. Måste göra mig iordning. Chao

Ovido - Quiz & Flashcards