Alla inlägg den 8 september 2014

Av Jennica - 8 september 2014 12:58

Öppnade precis min post och ja har fått en remiss angående mitt knä till en annan läkarmottaning. Går väl dit och se vad dem har att säga angående mitt knä innan ja ringer sjukgymnasten. Nästa måndag tror ja att ja kan vänta till i alla fall. Allt återstår att se.

Av Jennica - 8 september 2014 12:02

Jag har nästan precis kommit hem från läkarbesök på viktoriaklinken. Jag har ju haft ett problem med mitt knä i 11-12 års tid nu. Det halvlåser sig och det jag måste göra då är att "klicka" det. Måste typ vrida till knät för att det ska släppa. Det som fått mig att inte gå till en läkare och kolla upp det tidigare är att ja är livrädd för att.höra att de skulle bli en operation och lika rädd för att höra att det inte är något fel. Jag får i princip aldrig till läkaren och så kommer de väl fortsätta att vara. Det är aldrig något fel när ja går dit och ja drar mig länge innan ja pallrar mitt arsle dit. Svaret jag fick idag va ungefär som ja väntade mig, inget fel utan att ja ska börja gå till sjukgymnast. Hur länge ska man vänta innan man kräver något mer i så fall?
Nu ska ja nog hoppa ner till min karl i badet innan han fyller på med mer varmvatten så ja innanmäte kan vara där. Pussohej

Ovido - Quiz & Flashcards