Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Jennica - 30 januari 2015 20:40

Idag bytade jag pass med Betina på jobbet så att istället för att jobba mellan 13 och 18 så blev de bara 9-13. Efter det åkte jag hem en sväng, kikade lite serie och åt lite toast. Supergott, va jättesugen på det igår men det inte riktigit att ja åt något. Hade tänkt at ja skulle äta efter att tjejerna la sig men va så hungig när dem skulle äta lite macka så ja åt nästan 2 stycken då och sedan ja tydligen inte hungrig mer.. Men idag åt ja dem minsann, och goda va dem. Efter det så åkte ja o hämtade dem små änglarna och åkte till vårat garage eftersom F skulle vara iväg nu ikväll (och är fortfarande) så åkte vi dit så han fick träffa tjejerna lite och tjejerna honom. Åkte och handla efter det. Nea ville leka och Ebba som är lite liten för det ännu, (tydligen!) fick handla med mig. Hon bad om att få en egen vagnen och det fick hon. Körde den superfint och va superduktig i affären, så hon fick välja en ny film. Den har hon tjatat om hela kvällen att dem ska se i sängen men när det väl va dags så valde hon Dora istället. Hur eller hur, mamma väntade på vår parkeringen när vi väl kom hem och då va de dags att gå in o laga lite mat. Blev fläskfilegryta. Mumma. Chips, ostbågar och lite cola till efterrätt för tjejerna. Nu ligger dem i sängen, mamma åkt hem, F iväg och ja har äntligen lagt mig i soffan för att chilla sönder en stund. Ska gå in o kolla ifall dem somnat, vilket faktiskt inte förvånar mig om dem har redan har faktiskt. Speciellt inte Ebba. Nu är den stora frågan bara; serie i sängen eller en stund i soffan först och sedan sängen? Hmm, aa, det är en ganska svår fråga. Tror ja ska ta och varva ner yttligare i soffan. Ska först byta om till myskläder, hämta täcket och sedan är jag som kryper ner i soffan och myser sönder. Kanske sak ta och tända lite ljus också?

Ovido - Quiz & Flashcards