Alla inlägg den 12 november 2014

Av Jennica - 12 november 2014 14:33

Nu har ja jobbat färdigt och har äntligen kommit hem. Sitter och pratar lite med min karl och småsneglar på OTH. Har ju förvisso redan sett alla avsnitten men de är ändå roligt att kolla på.

Igår så åkte ju Jasse ut från PH, tråkigt som fan. Gillar den bruttan. Men ja vet att hon kommer tillbaka och att en annan kommer in igen. Då blir min karl glad i alla fall.

Nu blir det att slappa en liten sväng och sedan kommer mig karl hem. Tror faktiskt att jag ska sätta mig och skriva en liten lista vad gällande vilka som det ska köpas julklappar till. Just nu känns den som att den bara blir längre och längre med åren.

Av Jennica - 12 november 2014 06:57

Herre min gud, va svårt ja hade att sova inatt. Jag låg inte bra hur ja än la mig. Det tog jättelång tid för mig att hitta en bra ställning att sova i. Det va jättejobbigt. Och dessutom så är jag en sån person som när ja väl lägger mig börjar ja analysera hur dagen varit, vad som hänt o vad som sagts. Det är skitjobbigt. Men nu är jag i alla fall uppe igen och det är dags att sticka till jobbet. Jobbar inte så länge men det är lite halvjobbigt när man fortfarande är skittrött.

Ovido - Quiz & Flashcards